سوالات متداول

پاسخ : هزینه ارسال به تمام نقاط ایران با توجه به نحوه ی ارسال و موقعیت مکانی متفاوت می باشد.

پاسخ : مشتری عزیز.

پاسخ : فروشگاه اینترنتی اتوماسیون راد تمام محصولات خود را ۷ روز ضمانت اصالت می کند ، در صورتی که بعد از دریافت سفارش متوجه شدید سفارش اصل نیست با امور مشتریان تماس بگیرید ، بعد از تایید مشکل توسط کارشناسان سفارش را برگشت میزنید و هزینه برای شما واریز می شود.

پاسخ: در صورت مغایرت کد محصول ارسال شده و کد محصول سفارش داده شده شما می توانید با واحد فروش تماس گرفته و در اسرع وقت محصول مورد نظر خود را دریافت کنید.

پاسخ : مشتری عزیز شما می توانید برای پیگیری وضعیت سفارشات، به کنترل پنل خود مراجعه کنید و از آخرین وضعیت سفارش  مطلع شوید .

پاسخ :پرداخت وجه کالا به دو صورت امکان پذیر است:

الف) آنلاین (درگاه های بانکی فعال در سایت)

ب) واریز به حساب یا کارت به کارت

پاسخ: بله مشاوره رایگان تلفنی یا حضوری از جمله خدماتی است که اتوماسیون راد به مشتریان عزیز ارائه می نماید.

پاسخ: نصب و راه اندازی بعضی از محصولات در قالب فیلم های آموزشی در سایت قرار داده شده است، همچنین شما می توانید برای استفاده از مشاوره رایگان با واحد فنی تماس حاصل فرمایید.

 

پاسخ: تا پایان ساعت کاری همان روز.